da...
...ich das wort "dreiräte" (chinaskys frau.?) nicht verstand, hab ich kuno ein mail geschrieben und eine ebenso schnelle wie kompetente antwort erhalten: es handelt sich um eine reiherente, die er da meint (er hat mir sogar einen wikipedia-verweis dazugestellt ;-)

vor lauter, hab ich jedoch vergessen zu fragen, ob er mit seinem chinasky eine parallele zu charles bukowskis henry-chinaski-figur andeutet.

hier exklusiv für monoblog-leser: lyrics zum "chinasky" song der neuen züri west scheibe...

... comment

 
monoblog, Samstag, 22. März 2008, 18:21
Chinasky

mi Kolleg dr Chinasky
en 80 jährige Schpinner
het sech hinger üsem Huus e
chliini Wärchschtatt bboue
u we ne d’Frou aube närvt
hockt’r meischtes dert inne
u nurschet irgendöppis
u sortiert sini Schrübli
u lost dr ganz Tag huere lut Radio
u het immer wieder
irgend es Projektli am Start
oder irgend öppis z’tüe
oder tuet ömu so
geschter Vormittag
i bi ne wieder mau gah bsueche
u wo ne gfragt ha öb i schnäu chönn
sini Bohrmaschine ha
hett’r gseit da müess i ufe
die sig ir Chuchi am ume chifle
u i ha gseit was i dr Chuchi
u da hie lieg’ sie ja
aber är het’s nid rächt verschtande
u het no einisch gfragt was
u i ha grüeft Bohrmaschine
u är het gseit säg doch das
u är heig vori nume z’Gfüeu gha
i heig d’Reiheränte gmeint
u i ha gseit nei die chönn’r bhaute
u das sig nid das won i wöug

mi Kolleg dr Chinasky
dä aut huere Schpinner
chasch ne nümm richtig bruuche
u gliich drückt’r immer
aui fiischtere Wouche
uf d’Site

... link  

 
leu, Samstag, 22. März 2008, 19:37
Danke!

... link  

 
brigitte, Samstag, 22. März 2008, 23:19
ich bin aso scho chli niidisch.. mit wem verkehrst du eigentlich alles per email? madonna, kuno...

übrigens habe ich gestern abend im volkshaus ganz genau hingehört und die zeilen von kürzlich (der zustand des zustands, du weisst schon) herausgehört! obwohl ich kuno ja wirklich schlecht verstehe. egal ob er singt oder dem publikum irgendwas erzählt.

... link  

 
monoblog, Samstag, 22. März 2008, 23:33
das ist ja der vorteil vom mail — jeder, der eine mail-adresse publiziert, antwortet meist auch auf vernünftige fragen ;-)

mit madonna verbindet mich natürlich mehr, als nur einfacher mail-verkehr. wir sehen uns dieses jahr wieder auf tour, weiss noch nicht, in welcher europäischen stadt.

und übrigens, i ha hüt scho widr d'lucy, dr hirschi und dä grooss wiis haas aatroffä. u si hei no ä reiheränte debii gha...

... link  


... comment
 
chliitierchnübler, Sonntag, 23. März 2008, 14:11
Wunderbar Kuno. Sött mau öpper frage, ob's de irgend e Regle git, wie me Schwiizerdütsch richtig schriibt, de söu dä wo fragt doch chli i de Wort vo ZüriWe(sch)t ga bade.

... link  

 
monoblog, Sonntag, 23. März 2008, 14:15
züritüütsch, berndüütsch und solodurnertüütsch sind natürlich nochmals welten auseinander — auch in der schreibweise. findi.

... link  


... comment


   

online for 3132 days
last update: Mi, 16. Mai, 22:42

 
you're not logged in ... login
 
 
... home
... topics
... linx
 
Traurig und ohne Worte...
Traurig und ohne Worte :'((
by mandarine @ Mi, 16. Mai, 22:42
Sieht ja mal
gar nich nach Arbeiterstadt aus auf dem Bild
by basti77 @ Fr, 11. Mai, 12:49
Ja,
dynamisch ist´s scho, aber aus dem linken Auge ...
by basti77 @ Fr, 11. Mai, 12:43
einfach traurig.
einfach traurig.
by rittiner gomez @ Do, 10. Mai, 09:28
Wenn jemand nicht mehr...
Wenn jemand nicht mehr ist, vielleicht wo anders... ...
by wortmeer @ Di, 8. Mai, 14:11
Ein alter Gedanke neu entdeckt:
"Ich ertappe mich manchmal dabei, dass ich auf einem ...
by chliitierchnübler @ Di, 8. Mai, 07:32
bye bye Christian. Machs...
bye bye Christian. Machs gut, dort wo Du bist! und ...
by taranis @ Mo, 7. Mai, 20:27
Adieu
Mit grossem Bedauern nehmen wir Abschied von Christian ...
by monoblog @ Mo, 7. Mai, 13:45
danke bestens. am sonntag...
danke bestens. am sonntag gibt's als sahnehäubchen ...
by monoblog @ Mi, 2. Mai, 18:28
sieht ja vielversprechend...
sieht ja vielversprechend aus, wünschen eine ...
by rittiner gomez @ Mi, 2. Mai, 17:38
unsere...
...alljährliche männer-kulturreise führt ...
by monoblog @ Mi, 2. Mai, 17:33
optimales...
...stadtwanderwetter heute, richtung mattenbach... ...
by monoblog @ So, 29. Apr, 16:09
dailycitypical 29-04-2012
hebt sich ab: die dynamik des "pinsels" ist hier ...
by monoblog @ So, 29. Apr, 12:18
kein prosecco..? ;-))
kein prosecco..? ;-))
by monoblog @ Di, 24. Apr, 14:41
so nah bei mir wart ihr...
so nah bei mir wart ihr ;-). hätten wir uns auf ...
by pipistrella @ Di, 24. Apr, 13:18
hier noch die offiziellen...
hier noch die offiziellen kiff-bilder...
by monoblog @ So, 22. Apr, 19:20

 






monoblog. Get yours at bighugelabs.com/flickr
 
 
... leben ist wie zeichnen — aber ohne radiergummi ... da wurde mir klar, dass entweder ... [read more]

März 2008
Mo
Di
Mi
Do
Fr
Sa
So
 
 
 
 
 
14
 
 
 
 
 
 
 
 
momentan im ohr

lana del rey - (2011) born to die



monoblog